۳ پاسخ

پسرم 10کیلو300
دخترم ۹کیلو800
صبحونه هافقط تخم مرغ میدم غذاهم غذای سفره میدم

پسرای من الان ۱ سال ده ماهه هستن یکیشون ۹ اون یکی ۹خرده ای هست همه میگن چقدر لاغرن ولی بهداشت میگه خوبن .هیچی هم نمیخورن فقط آتو آشغال مثل چیپس پفک اگه بدم خوب میخورن میوه و مغزی جات و غذا ک اصلا

خوبن عزیزم خداروشکر
دخترای من یک سالگی خیلی کمتر بودن
بستگی به وزن تولدشون هم داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو😍 مامان نی نی کوشولو😍 ۲ سالگی
مامان آقا کیسان 🫅🏻 مامان آقا کیسان 🫅🏻 ۱ سالگی