عزیزم قبلا خیلی میگفتن بهترین تایم ۶ ماهگیه قبل از اینکه بچه اضطراب جداییش شروع بشه
ولی الان میگن ۲ سالگی
حقیقتا من خودم از جمله کسایی بودم که میگفتم باید ۶ ماهگی جدا بشه ولی با توجه به شرایط لارا که تا صبح ۱۳۵۰ بار بیدار میشه اصلا امکان پذیر نیست
و از دکترش هم که پرسیدم گفت قطعا ۲ سالگی ولی تا اون تایم روی یه تخت جدا و با فاصله بخوابه
برامن کلاس اول اخراش دیگه خودش خواست جدا باشه قبلش ما خیلی تلاش میکردیم اخرش میومد پیشمون اما الان بخاطر جن گ همه پیش همیم
حالا روانشناسای کودیک میگن از ۶ ماهگی جدا کنین😅
من یجایی خوندم میگفت از ۶ ماهگی بذار اتاق خودش و پیشش بخاب تا به اتاقش عادت کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.