۴ پاسخ

عزیزم قبلا خیلی میگفتن بهترین تایم ۶ ماهگیه قبل از اینکه بچه اضطراب جداییش شروع بشه
ولی الان میگن ۲ سالگی

حقیقتا من خودم از جمله کسایی بودم که میگفتم باید ۶ ماهگی جدا بشه ولی با توجه به شرایط لارا که تا صبح ۱۳۵۰ بار بیدار میشه اصلا امکان پذیر نیست
و از دکترش هم که پرسیدم گفت قطعا ۲ سالگی ولی تا اون تایم روی یه تخت جدا و با فاصله بخوابه

برامن کلاس اول اخراش دیگه خودش خواست جدا باشه قبلش ما خیلی تلاش میکردیم اخرش میومد پیشمون اما الان بخاطر جن گ همه پیش همیم

حالا روانشناسای کودیک میگن از ۶ ماهگی جدا کنین😅

من یجایی خوندم می‌گفت از ۶ ماهگی بذار اتاق خودش و پیشش بخاب تا به اتاقش عادت کنه

سوال های مرتبط