اوایل بارداری قرص چی باید بخوریم؟؟

۴ پاسخ

دوبار حامله شدی؟

اسید فولیک خیلیم مهم خوردنش

فولیک اسید فقط

بایدبهداشت بهت بده عزیزم آهن وویتامین دی یکی دیگش فکرکنم مولتی بودکپسول بوددقیق یادم نیست الان دارم دخترم رامیخوابونم وگرنه میرفتم نگاه میکردم

سوال های مرتبط

مامان تیوان مامان تیوان ۲ سالگی
مامان قندعسل
😍 مامان قندعسل 😍 روزهای ابتدایی تولد