سلام با وجود سه بچه با بچه چهارم چکار میکنید

۱۱ پاسخ

والا من برای دومی هم هی هرروز میگم غلط کردم تو این شرایط

من ۶تا دارم ۷رو هم حامله ام زندگی میکنم😁😁 مشکلی ندارم

3تا پسر دارم میخواستم برم خودم تحویل تیمارستان بدم دیگه جنگ شد 😄😄

بستگی به اعصاب و وضع مالی داره

من سومی باردارم خدارشکر ناخواسته هم نبود

سومی بشه میکشمش

چهارمی باشه سقط میکنم بدون شک

من سه تا دارم بخدا دارم دیونه میشم از دست بچه ها

من سه تاپسردارم سومی هم خداداد بود،چهارمی دیگه خودکشی میکنم

من فقط سومی دارم و بس خداروشکر. روانیم کردن همینا😂😂😂

هیچی زندگی میکنیم ،😂

سوال های مرتبط

مامان رضا و تودلی مامان رضا و تودلی هفته هشتم بارداری
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی