والا من برای دومی هم هی هرروز میگم غلط کردم تو این شرایط
من ۶تا دارم ۷رو هم حامله ام زندگی میکنم😁😁 مشکلی ندارم
3تا پسر دارم میخواستم برم خودم تحویل تیمارستان بدم دیگه جنگ شد 😄😄
بستگی به اعصاب و وضع مالی داره
من سومی باردارم خدارشکر ناخواسته هم نبود
سومی بشه میکشمش
چهارمی باشه سقط میکنم بدون شک
من سه تا دارم بخدا دارم دیونه میشم از دست بچه ها
من سه تاپسردارم سومی هم خداداد بود،چهارمی دیگه خودکشی میکنم
من فقط سومی دارم و بس خداروشکر. روانیم کردن همینا😂😂😂
هیچی زندگی میکنیم ،😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.