۶ پاسخ

امروز نوبت دکتر دارم میخام بهش بگم چون سی هفته ی من تو تعطیلات عیده. سرویکسمم کوتاهه میترسم. اجازه بده اخر اسفند بزنم خوبه

من چون زایمان زودرس رس دارم. از هفته ۲۸ زدم. روزی دوتا. سه دفعه. یعنی ۶ تا زدم. ولی دکترم گفت اگه به هفته های بالاتر برسی. باز باید بزنم چون تاثیرش از بین میره

به من دیروز گفتن هفته ی ۲۸ که میرم واسه ی ویزیت مجدد در مورد امپول ریه و اینکه کی بزنم میگن. ولی فکر کنم همون ۲۸ هفته بگه بزنم

من نزدم و کلا دکتر نگفت بزنم برای بعضیا رو فقط میگن بزنید
فکر کنم گروه خونی منفی

نه اون موقع تایم پسرمم نگفت بزنم میشه بدونم دکترتون کیه؟

عزیزم چرا گفته باید آمپول بتا بزنی؟؟؟

سوال های مرتبط