۵ پاسخ

بنظر تون از گرما هست یا من چیزای تند میخورم چون فقط شیر من میخوره

بچم جوش های ریز زده بدنش

آبریزش داره
اسپری بزن و با پوآرو خالی کن خیلی تاثیر داره
بخور سرد

پسر منم سرماخورده.دارم پلارژین میدم امروزم ایورامی دادم

گرم نگه دار قطره پلارژین بده اگه تب کرد با گلاب وآب هم دمای بدنش پاشویه کن پیاز بزار تو جورابش پهلوهاشو چرب کن

سوال های مرتبط

مامان مهرسام شهسواری مامان مهرسام شهسواری ۱ سالگی