۳ پاسخ

اره دبگ بافت داره کم کم سفت ترش کن اول بزار عادا کنه ب بافت جدید بعد بافت دیگرو معرفی کن منم میکوبم

پسر منم نیمرو میخوره بیسکویت نون سیب این جور چیزا میخوره

منم یکم میکوبم
ولی دختر من نمیرو میخوره ،نون پنیر لقمه های خیلی کوچیک میخوره
ولی غذاشو هنوز جرائت نکردم کامل بافت دار بدم
ولی کم کم باید یاد بگیرن

سوال های مرتبط