سلام
خانما شماهم واژن تون تیر میکشه گاهی؟
یا لبه هاش درد میگیره؟

۲ پاسخ

من واژنم گاهی تیر میکشه

سلام عزیزم اررررره هر بلایی بگی سرم میاد🤣

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی