تا یک هفته ترشح و لکه بینی خون. بعدش ترشح زرد پر رنگ ت آیه مدت زیاد که دکتر قرص اریترومایسین بهم داد از هفته 18 گفت بخور تا هفته 34 شبی یدونه 200. بعدش خداروشکر ترشح زرد کم رنگ شد یوقتایی
سلام عزیزم چیشد رفتی سونو؟؟؟وزن جنین چطور بود؟؟؟ تو این شرایط فقط و فقط سعی کن استرس نداشته باشی
انقد نگران نباش بسپار بخدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.