مامانا این چیه داخل شیشه شیر بی بی لند

تصویر
۴ پاسخ

نفخ گیره من که همون اول بر داشتم

شیرخشک شروع کردی؟

منم همین مدل رو دارم انتی کولیکشه اتفاقا خیلی خوبه حتما بزار روی این دوتا سوراخ داره روی سرشیشه هم دوتا برجستگیه میبندی باید روی هم قرار بگیره فشار بدی به سرشیشه میچسبه
اون توپی هم بیوفته داخل شیر هرچقدر بچه مک بزنه براساس نیاز فکش شیر میاد تو سر شیشه الکی اضافه به خورد بچه نمیره

این نی داخلشه اون توپی باید تو شیر باشه میگن واسه اینکه بچه نفخ نکنه خوبه😂ولی حوصله منو سر برد یه ماه اول استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی
مامان میران مامان میران ۱ سالگی
مامان دخملی مامان دخملی ۷ ماهگی
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر ۴ ماهگی
مامان پناه خانم👧🏻♥️ مامان پناه خانم👧🏻♥️ ۶ ماهگی