نفخ گیره من که همون اول بر داشتم
شیرخشک شروع کردی؟
منم همین مدل رو دارم انتی کولیکشه اتفاقا خیلی خوبه حتما بزار روی این دوتا سوراخ داره روی سرشیشه هم دوتا برجستگیه میبندی باید روی هم قرار بگیره فشار بدی به سرشیشه میچسبه
اون توپی هم بیوفته داخل شیر هرچقدر بچه مک بزنه براساس نیاز فکش شیر میاد تو سر شیشه الکی اضافه به خورد بچه نمیره
این نی داخلشه اون توپی باید تو شیر باشه میگن واسه اینکه بچه نفخ نکنه خوبه😂ولی حوصله منو سر برد یه ماه اول استفاده کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.