از شیشه شیر بی بی لند راضی هستین؟؟؟؟

۶ پاسخ

من برادخترم گرفتم شکمشو باددار میکرد تو خواب همش تکون میخورد باد در میکرد دکتر براون خریدم خوب شده راحت میخابه

اره خوبه

ارهه خیلی

اره خوبه
اول سرشیشه یه قطره ای بود شیر میپرید گلو بچم

ولی سرشیشه عوض کردم نیم قطره براش خریدم خیلی بهتره

منم راضیم
س تا هم داره😑😂

من ک خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۱ سالگی
مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی ۷ ماهگی
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر ۴ ماهگی
مامان نیلا😍🥹🧿 مامان نیلا😍🥹🧿 ۸ ماهگی