برا منم29اسفنده
عزیزم ۲۹ اسفند زود نیس؟؟
فروردین مثلا چهار یا پنج بهتر نبود؟
چون هم هفته هستیم دارم میپرسم بدونم
چه دکتر خوبی من دختراولم 29اسفند سه ساعت بعداز سال تحویل بدنیا اومد هرچی التماس دکتر و ثبت احوال کردیم نزدن یکم بی وجدانا
منم ۱ یا ۲ فروررین دکترم گف بیا😁
اگه اینکارو کنه دمش گرمه
چه خوب
اگ اینجوری کنه ک خیلی خوبه، بعضیا نمیکنن
تهرانی؟کجا میری برا زایمان؟دکتر خودت هست؟
عه مگه میشه برای من ۱۹اسفند تاریخ زده بهش بگم ۲۰درست کنه میکنه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.