مامانا پوره سیب واسه رفلاکس بد نیست؟

۶ پاسخ

نه اتفاقا برای رفلاکس خوبه مخصوصا سیب زرد

از چند وقتگی دادین پسر من ۴ ماه ۶ روزش نمیتونم بدم ؟

پسرمن رفلاکسش بیشتر میشه

من دادم فقط روز اول سفت بود دلدرد شد روز دوم رقیق تر کردم خوب بود

من دادم مشکلی ایجاد نکرد

نمیدونم من ک دادم فرقی ندیدم پسرم دارو هم میخوره

سوال های مرتبط

مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی