سلام تو هفته من اندازه شکمم خوبه؟ دیگه همین عکسو فقط داشتم

تصویر
۵ پاسخ

عالیه بابا مال من تخته

آره بابا بعد الان تو این هفته زیاد نمیشه میگن تو هفته های بعد که بچه بزرگ میشه و وزن میگیره شکم در میاری

😂کاش من اندازه تو شکم داشتم

آره اندازش خوبه

اره بابا

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 🤍 مامان کوچولو 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق 💙 مامان فندوق 💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نویان💙💙 مامان نویان💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی