من ۳۵ هفته اینا بود رفتم دکتر سونو گفتش ک به نفع طبیعیه و بچه سرش پایینه ...
نه کلم بعد از سی و پنج هفته مشخص میشه
اوففف دوس دارم سریعتر بفهمم قراره طبیعی باشم یا سز
ن اخرین سونو ۳۶ هفته باید بری
سلام آره
نه عزیزم هیچی صددرصد نیست تا۳۷هفته دکتر اینجوری به من گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.