کودکانه و بزرگسال نداره که همش ی مدل شربتش
من دکتر گفت چهار ماه باید مداوم استفاده کنی تا تاثیرشو ببینی ولی من تاثیری ندیدم همه ویرویارو گرفتن رد خور نداره یکیو رد بدن 😐😐😐
همون یک مدله تا جایی که من میدونم
بزرگسالو کودک ندارع فقط مقادیر خوردنش فرق داره خوشمزه هم هستراحت میخورن
آره من دادم،خیلی راضی بودم
همون یه مدله
هم واسه بچه هاس هم بزرگترا
کودکانه و غیرش یکیه
بله من از اواسط پاییز میدم
اره من دادم زیاد
مدل کودکانه نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.