۷ پاسخ

کودکانه و بزرگسال نداره که همش ی مدل شربتش
من دکتر گفت چهار ماه باید مداوم استفاده کنی تا تاثیرشو ببینی ولی من تاثیری ندیدم همه ویرویارو گرفتن رد خور نداره یکیو رد بدن 😐😐😐

همون یک مدله تا جایی که من میدونم

بزرگسالو کودک ندارع فقط مقادیر خوردنش فرق داره خوشمزه هم هست‌راحت میخورن

آره من دادم،خیلی راضی بودم
همون یه مدله
هم واسه بچه هاس هم بزرگترا

کودکانه و غیرش یکیه

بله من از اواسط پاییز میدم

اره من دادم زیاد
مدل کودکانه نداره

تصویر

سوال های مرتبط

مامان lian مامان lian ۴ سالگی