۳ پاسخ

من همیشه یه پارچه نخی کوچک تمیز هم می‌زارم که شکمم رو بخیه ها نچسبه

ن نیازی نیست پانسمانو ک باز کردی مرتب با شامپو بچه بشور و با سشوار خشک کن

نه دیگه بعدش باید روزانه با شامپو بچه بشوری و خشک کنی با سشوار

سوال های مرتبط