برای کوچولوهاتون ناهار چی گذاشتین؟؟

۲۰ پاسخ

شعله مرغ

واسه خودمون ک ساندویچ مرغ درست کردم وقتی مرغارو اب پز کردم از ابش برداشتم نون تلیت کردم دادم بهش به همین راحتی😂

کته گوجه و هویج
‌یا همون دمی گوجه

اسفناج پلو

گوشت تو شیشه کردم و آبشو نون ریزه کنم بخوره خیلی مقوی

کته و گوشت بلدرچین

استانبولی

گوشت و برنج و لوبیا و جو و سیب‌زمینی

شیربرنج

استانبولی

سوپ مرغ

من که هر چی درست کنم نمیخوره دیگه نمیدونم چی بزارم

استانبولی

صبونه که حلیم خورده دیگه ناهار سبک تر میدم احتمالا فرنی سیب و موز

کباب تابه ای

عدسی

کته و ماست چون گلاب بروت شل شده😑

سوپ گوشت و سیب زمینی و هویج و برنج

سوپ
با گوشت بلدرچین

برنج و گوشت تو شیشه

سوال های مرتبط

مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی
مامان سوسو مامان سوسو ۱۰ ماهگی