ناهار چی گذاشتین برای کوچولوهاتون

۱۷ پاسخ

مرغ خودمون

حلیم.

حلیم گذاشتم

یکم سرفه میزنه سوپ گذاشتم

هیچی حوصلم نیست

از چلو گوشت خودمون میدم

کته شل تو ابگوجه با مرغ

سیب زمینی گذاشتم ابپز شه

دمپختک که مخصوص بچها

اوتمیل میخوام بدم. جودوسر پرک با یه میوه ای چیزی ببینم چی دارم

عدسی

الویه کودک

ناهار خودمون

غذای سحری😅

هیچی😔

تازه صبحونه خوردیم🤣🤣

هیچی هنوز

سوال های مرتبط

مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی
مامان سوسو مامان سوسو ۱۰ ماهگی