۱۴ پاسخ

دیشب ابگوشت جوجه دادم الانم صبحانه میخام فرنی کشمش بدم نهار هم کوکو کدو سبز 😁

سوپ داره

واسه خودمون آبگوشت که میدمش

عدسی گذاشتم

سوپ داره

مرغ گذاشتم بپزه، خالی دوست داره میخوره

هیچییی شاید کته و گوجه

سوپ گوشت گوسفند سیب زمینی برنج کدو حلوایی و هویج و پیاز داخل شیشه

گوشت وکته

برا خودمون ابگوشت گذاشتم از همون بدون ادویه میدم بهش

صبونه واسش پنکیک موزی درست کردم
ناهارم از شیربرنج دیشبش زیاد مونده

مریض شده میخام سوپ مرغ بزارم ک دوست داره

سوپ

استامبولی

سوال های مرتبط

مامان 𝗥𝗔𝗬𝗔𝗡💙 مامان 𝗥𝗔𝗬𝗔𝗡💙 ۱ سالگی
مامان 👱🏻‍♀️Hannah💖 مامان 👱🏻‍♀️Hannah💖 ۲ سالگی