سلام عزیزم بچه هنو بستری تو دستگا منو دیردز مرخص کردن دلم پیش بچمه بعد اصفهان شرایط خوب نیست همش میترسم ...شیرمم نمیاد نمیدونم باید چیکار کنم
سلام عزیزم از احوال نی نی خدت بزار
مبارک باشه خدتو ناراحت نکن گلم
برحال ایطوری ام عذاب میکشیدی
الان فوقش ی هفته دستگاه بمونه
سلام عزیزم حالت خوبه؟
بچه چطوره حالش خوبه ؟وزنش چقد بود؟
ماشالا چ مامان قشنگی😍ایشالا جفتتون صحیح و سلامت باشین
چرا عجله داشت نینی ک زود بیاد؟
مبارک باشه عزیزم چرا اینقدر زود زایمان کردی
حال نی نی خوبه
چرا زود
چرا ؟بچه تودستگاه؟خوبه؟
بسلامتی چقدر زود
چراااا
مبارکه عزیزم
خودت خوبی
بچه خوبه دستگاه نرفت؟
مبارکه چ زود حال تووبچه خوبه؟
چرا زایمان زودرس شدی
چرا؟؟
قدمش مبارک
تو ای هفته پایین زایمان کردی؟
به سلامتی عزیزم ، نی نی خوبه ؟
مبااارکههههه
انشالله هممون
ولی چرا اینقدر زود
چرا انقدر زوددد
عه عزیزممم چیشد چرا انقد زود؟
چرا انقدر زود؟
چقد زود خوبی بچه چجوری خوبه
عزیزم مبارک باشه حال نی نی خوبه؟ بستری شده؟
مبارکه بسلامتی عزیزم خوش قدم باشه😍
الان چجوری شد؟ بچه خوبه
الان؟ ۳۳ هفته؟ بچه خوبه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.