چرا من از سینم شیر نمیاد 🙄

۷ پاسخ

وااااااا بچه به دنیا میاد شیر میاد اونم بعد مکیدن بچه

من بعد زایمان اومد 🙂 هنوز زوده

به محضى كه زايمان كنى شيرت مياد و شير اصلى هم تازه بعد از ٣ روز مياد اگر سزارينى باشى

برا منم نمیومد ولی خداروشکر از همون روز زایمان شیرم اومد الان عالیه

منم

منم‌نمیاد سر سینه هم ندارم 😐😐

منم نمی آمد

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی