بچه ها جیگر گوسفند برای من که ۴روزه سزارین شدم خوبه؟

۷ پاسخ

اره خیلی خوبه

عالیه

خوبه ولی بچه زرد میشه

جیگر واسه خودت خوبه اما واسه بچه نه بشدت دل‌درد میشه

اره گلم نوش جونت
گوشت کنسروی هم برات عالیه
رو برنج هات کره گوسفندی درجه یک بخر بزار بخور
ته چین گردن گوسفند هم خوبه

من همون روز اول خوردم

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان تودلی🥹🫀 مامان تودلی🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی