۶ پاسخ

ما اومدیم کلیبر

منظریه سپاه رو زدن یعنی گفتن جنگنده تا پایین اومده بود

منظریه رو زدن سپاه بود فک کنم ولی من اومدم روستا نمیدونم

مناطق مسکونی هم میزنه ؟؟

سمت ما خبری نبود شما کجا هستین

کجای تبریز بود صدا خیلی بد بود

سوال های مرتبط