تا ۶ کیلو
دو و سه فرقی ندارن سه میبندم براش
من از یک ماهگی تا دوماهگی سایز دو بستم برا پسرم دیگه برای کوچیک شد سایز سه گرفتم
تا یک ماه و بیست روزگی تقریبا
۵ کیلو
تا ۲ماه
من الانم دو میبندم اندازست
تا ۴ ونیم کیلویی اینا بود فک کنم
من تازه شروع کردم یه بسته ۲ زدم
من الان دیگه اندازش نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.