با اینکه دختر داییم اسمش طنینه اصلا دوستش نداریم اما
با اسم طنین موافقم قشنگه
اسم خواهر من طنین خیلی اسم قشنگیه به نظرم
طنین قشنگه
ماهلین ایلین
شرلی😆
نلین هم قشنگ ولی بین ملورین و طنین بنظرم ملورین
عاشق اسم طنینم😍به اسم خودم خیلی میاد
شایلین و آیلین قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.