خانوما چه کسانی سرکلاژ میشن؟ لطفا اگه اطلاعی دارین بگین❤️

۷ پاسخ

من ۱۹ هفته سرکلاژ شدم وقتی رفتم آنومالی طول سرویکسم اندازه گرفت ۲۶ بود دکترم گفت باید سرکلاژ بشی

اونی که دهانه رحمش قیفی شده باشه

من بارداری اولمه سرویکسمم ۳۶ بود ولی توی ان تی گفتن دهانه رحمم نرمه و سرکلاژ شدم

من به خاطر اینکه تو بارداری قبلی 15هفته کیسه ابم پاره شدقراره فروردین سرکلاژ بشم

سرویکس پایین

اونایی که رحمشون نمیتونه جنین را بگیره
هرچه حامله میشه سقط میکنه

من عزیزم طول سرویکسم کم بود برای همون سرکلاژ شدم البته با استراحت طول سرویکسم میرفت بالا ولی چون یک‌ سقطی داشتم و انقباض داشتم با طول سرویکس ۲۷ سرکلاژم کردن

سوال های مرتبط

مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی