۱۸ پاسخ

چ روز خوبی هم هست ۹ اسفند😍😂

وسط ج ن گ تولد گرفتی؟😳

مبارکه عزیزم🎂 خوب کاری کردید👏🏻💕

منم برا یسالگی گفتم تم بچه رییس بزنم چون پسرم کپی شه🤣
تولدش مبارک عزیزم صدسال ب این سالا

تولدش ,مبارک باشه عزیزم ،پسرت شبیه خودت هس عزیزم الله ساخلاسین ماشالله 😘

مبارکه پسر منم ۸ اسفند تولدش بود🥰🥰

مبارکش باشه الهی تولدش پر از عشق و سلامتی

اخی مبارکه پسر منم ۹اسفند تولدش بود 🥹😍

بچه رییس تولدت مبارک 😎❤️

ای جونم تولدش کلی مبارک عکس واضح تر از تم بده
منم اگه میدونستم جنگ میشه یک ماه زودتر تولد می‌گرفتم پسر من ۱۱ فروردین
کاش تا اونجا تموم شه

کاش بدی به من ،من یه گازش بگیرم 🥹

تولدش مبارک حالا همه بهت میپرن جنگه تولد گرفتی
چیکار کنه پس

الهی هزارساله بشه😘😍تولدش مبارک باشه چقدخشکلی خواهر

عزیزم تولدش مبارک
اسمش چیه؟؟؟

تولدش مبارک گلم انشاالله دامادش کنی چقدر شبیه خودته

مبارکهههه عزیزم

تولدش مبارک باشه 😍
چرا یکماه زودتر؟

تولدش مبارک
چقدر قشنگین 😍🧿

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان ۱ سالگی
مامان امیر حسام 💙🧿 مامان امیر حسام 💙🧿 ۱ سالگی