۸ پاسخ

من تو شیر حل میکنم البته

وانیلی طعم شیرخشک بچه میده من دوس داشتم.کاکائویی هم خوشمزس

من عاشق وانیلیشم مزه بستنی سنتی میده 😍😍😍

خودش شیرینه دیگه لازم به قند نیست

من کاکائویی گرفتم خوشمزه اس
اگه شیرکاکائو دوست داری بگیر

من موزی گرفتم بد نیست

وانیلیشو میخورم دو سه روز که بخوری به مزه اش عادت میکنی

توت فرنگیشو بخر خوش مزس خیلی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان آرسین نازم😍 مامان آرسین نازم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد