من تو شیر حل میکنم البته
وانیلی طعم شیرخشک بچه میده من دوس داشتم.کاکائویی هم خوشمزس
من عاشق وانیلیشم مزه بستنی سنتی میده 😍😍😍
خودش شیرینه دیگه لازم به قند نیست
من کاکائویی گرفتم خوشمزه اس
اگه شیرکاکائو دوست داری بگیر
من موزی گرفتم بد نیست
وانیلیشو میخورم دو سه روز که بخوری به مزه اش عادت میکنی
توت فرنگیشو بخر خوش مزس خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.