چند روز بعد وقت زایمانمه خیلی استرس دارم

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم بسلامتی

انشالله ک خیره بسپار بخدا فقط انشالله بسلامتی بغلش کنی

بسلامتی عزیزم چندم؟ من ۲۳ ام

بسلامتی زایمان کنی عزیزم برایه ماهم دعا کن بسلامتی زایمان کنیم

مبارکه عزیزم بسلامتی ایشالا ❤️

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان روزهای ابتدایی تولد