۵ پاسخ

خوبه وزنش

خوبه گلم کم کردن وزن که طبیعی هست بعد وزن میگیره یک سینه ات که خالی شد از سینه بعدی بده آخر شیر چرب تر و مقوی تره

خوب وزن گرفته که
دکتر دخترم میگفت ماه اول ۶۰۰گرم زیاد کنه کافیه

تو چیزای مقوی یخور تا شیرت پرچرب شه

نگران نباش
دكتر گفت كه دو هفته اول بچه ها معمولا كاهش وزن دارند

سوال های مرتبط