دکتر دختر من گفت تحت هیچ شرایطی دارو خواب نباید بدی
نبایداصن داروی خواب بدی عوارض داره
شربت خواب ضرر داره باید روتین خواب براش بچینی کم کم خوابش درست میشه. اول از همه تلویزیون را محدود کنی بخصوص یکی دو ساعت قبل خوابش نبینه و گوشی هم نبینه چون نور ابی محرک مغزه. خواب روزش را کم کن اگر زود بیدار میشه یبار یازده بخوابه یبار سه یک ساعت اینور اونور هم طوری نیس فرق کنه اما نزار تو روز بیشتر از یک ساعت بخوابه سعی کن بیدارش کنی با حرف زدن یا تلویزیون یا صدای تلفن خونه. دم غروب اصلا نخوابونش بعنوان خواب بعدازظهر زودتر بخوابه مثلا ۳ یا ۴. باید ساعت خواب روزش را تنظیم کنی.اتاقشا خیلی گرم نکن.شبا چراغا را یکساعت قبل خوابش کم کن بفهمه وقت خوابه. شامش را زودتر بده. اصلش اینه که یه روتین مرتب قبل خوابش داشته باشی که خودش کم کم تو ذهنش جا بیفته عه پس وقت خوابه. درضمن چیزهای شیرین و محرک شب ها بهش نده مثل شکلات و چای و گلاب و زعفرون و این چیزا. شبا قبل خواب خیلی بازی پر جنب و جوش باهاش انجام ندی خیلی نخندونیش چون ادرنالین تو بدنش ترشح میشه و ملاتونین هورمون خواب کمتر ترشح میشه. امیدوارم موفق باشی
دکتر به پسر من اهورا اسلیپ داده ولی دائم نمیدم هرازگاهی که خیلی اذیت کنه بدخواب بشه
پدیابست هست ولی دوره ای یه شیشه خورد یه مدت نباید بدی خود ب خود خوابش تنظیممیشه
مثلا ۷ بدی ک ۸ ۹خواب باشه
من وقتی پسرم مریض میشه. استامینوفن و دیفن میریزم تو شیشش (چون دارو نمبخوره)میخوابه تا صبح
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.