با گوشی میخوره😩
من بهش لیکو مولتی میدم یه روز خوبه یه روز بد مدام خوراکیای مختلف میدم پوره میدم غذا میدم آجیل میدم میوه میدم بیسکوییت میدم میرم میام یچیزی میدم دستش دهنم سرویس میشه بعد یهو خانم مریض میشه زحماتم ب فنا میره🙂🐒
هیچی خورد خورده نخوردم اصرار نمیکنم
من خداروشکر صبحانه ناهار شام خیلی خوب میخوره مبانوعدم میخوره بعضی وقتام اخرشب نیمرو میخاد باز براش درست میکنم ولی میدونی مشکل چیه؟ لاغره😕هرکار میکنم چاق نمیشه این بچه نمیدونم چرا
عزیزم دختر منم از اکثر چیزا بدش میاد و روشو اونور میکنه قشنگ پیداست که به بوش حساسه دکتر و کاردرمان گفتن بیش حسی داره برای همین اینجوریه شمام ببینین بچه تون مثل بچه ی منه
ببین چی دوست داره براش درست کن
گوشی بده دستش بعد غذا بش بده اینو امتحان کن شربت اشتها هم خوبه
دختر من کوفته قلقلی کوچولو درست میکنم وسس خرسی میزنم خیلی دوست داره میخوره
ماکارونی ساده دوست داره
سیب زمینی سرخ کرده
کتلت کوچولو
من دستمال پهن میکنم
چیزایی که دوست داره رو میزارم جلو تلویزیون میرم
میام میبینم خورده
زیاد نگو دنبالشم نرو بزار خودش بخوره
یه زیر سفره بزرگ دارم میاندازم میزارم میرم
وضعیتت مام همینه اینقدرم لاغر شده
پسرمنم هیچی نمیخورههههههه
واقعا چیزی نمیخوره یا خوراکی میخوره غذا نمیخوره؟
پیر میشویم
آیلار هم نمیخوره نمیدونم باید چیکار کنم🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.