۱۹ پاسخ

من دخترمو همش صدا میکنم دنیز بلا
یادگرفته بهش میگن اسما چیه میگه دنیز بلا یا میگه دنیز فرجی
دخترمن الان حدود یکماه یاد گرفته اسمشو بگه چندروز هی بهش بگی سریع یاد میگیره با تکرار کردن

پسرمنم میگه من😄😄

بچه ی منم نمیگه نگران نباش

دختر منم همین جوره می گه من

پسر من اریوس اسمشه میگی اسمت چیه میگه الوس بعد میگی پسر کی هستی یا اسم بابات چیه (ساسان کمری ) میگه ساسان کتری

دختر من اسم خواهرش میگه بگی اسمت چیه میگه مانین خانوم 😁

دختر من میگه پناه خانوم ولی فکر نکنم اشکالی داشته باشه نگفتنشون هنوز خیلی کوچیکن

پسر من میگه شاشا😂پدبزرگش عادتش داد

دختر من اسم و فامیل کامل میگه

باید هی تکرار کسی اسمت رادینه هی اسمشو تکرار کنی تا متوجه بشه اسمش رادینه
پسر من خیلی وقته اسمشو می‌دونه و فامیلیشم یک ماهی میشه بهش یاد دادم

باید تکرار کنی قصه بگی

والا پسر منم نمیگه، بعضی وقتا فقط عکس خودشو میبینه میگه یا علیه

دختر من میگه اسمم نی نیه

طبیعیه بعضی بچها نمیگن من دخترم میگه زُزا😂😂

خداردشکر همینو میگه پسرمن میدوهه میره😐😐😐😕😕😕🤕😕🤕😕🤕😕🤕😕

پسر من یادگرفته😍😍😍

هی باهاش تکرار کن بگو اسمت چیه؟رادین؟ هی تو قالب بازی اصلا زورش نکن فقط تکرار کن خودش میگه

برا اینم سنشون اینو ایجاب میکنه بگن من
پسر منم همینه

ابوالفضل منم‌نمیگه

سوال های مرتبط