پسر من به کوچولو میگه شوشو😄❤️
وقتی بهم میگه مامان جون دلم قنج میره🥰 بعد کلمه خنده دارش اینه به زنمو میگه دبه دو😂
به سینه میگه خورده خورده😄
به خوراکی که اسمشو ندونه میگه دون بده.چون یه عروس هلندی داریم هروقت میخوایم عذا بدیم میگیم دون بدیم بهش اینم فکر کرده همه چی دونه😂
به کِرِم مرطوب کننده میگه کِمِر
بهش احترام نظامی یاد دادیم بگه اوس میگه ک .و س😑😑😑
خاله رو هم میگه خایه 🥲😬
به کشمش میگ کیش کیش🫠🤣
به بینی میگه نی نی 😂😂
به قاشق میگه تردوش😂
دخترم به دستمال میگه نپسون😆
به گربه میگه مینی 😂😂
تا یه جیز میگی بهش میخوره یهو میگه اوهَـــــــــع
پسر من به نوشابه میگه موشَندو😂
دقیقا دختر منم ب پی پی میگ بی بی و شوهرم ب مادربزرگ خودش میگن بی بی میریم اونجا فاجعه میشه😑🤣🤣🤣🤣
پسر من چیزی میاره میخواد بگه باز کن میگه هاچاچی😂
پسر من به خاله میگه خایه🤣
پسر من به هر خوراکی ای جز غذا و میوه میگه عن
پسر من ب قند میگ عن🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.