۱۵ پاسخ

پسر من به کوچولو میگه شوشو😄❤️

وقتی بهم میگه مامان جون دلم قنج می‌ره🥰 بعد کلمه خنده دارش اینه به زنمو میگه دبه دو😂

به سینه میگه خورده خورده😄
به خوراکی که اسمشو ندونه میگه دون بده.چون یه عروس هلندی داریم هروقت میخوایم عذا بدیم میگیم دون بدیم بهش اینم فکر کرده همه چی دونه😂

به کِرِم مرطوب کننده میگه کِمِر
بهش احترام نظامی یاد دادیم بگه اوس میگه ک .و س😑😑😑
خاله رو هم میگه خایه 🥲😬

به کشمش میگ‌ کیش کیش🫠🤣

به بینی میگه نی نی 😂😂

به قاشق میگه تردوش😂

دخترم به دستمال میگه نپسون😆

به گربه میگه مینی 😂😂
تا یه جیز میگی بهش میخوره یهو میگه اوهَـــــــــع

پسر من به نوشابه میگه موشَندو😂

دقیقا دختر منم ب پی پی میگ بی بی و شوهرم ب مادربزرگ خودش میگن بی بی میریم اونجا فاجعه میشه😑🤣🤣🤣🤣

پسر من چیزی میاره میخواد بگه باز کن میگه هاچاچی😂

پسر من به خاله میگه خایه🤣

پسر من به هر خوراکی ای جز غذا و میوه میگه عن

پسر من ب قند میگ عن🤣🤣

سوال های مرتبط