۱۱ پاسخ

وای دخترت هنوز ۲روزشههههه چ توقعی

دختر منم همينه تا ٣ بيداره اولش خيلى سخت بود ٥ ميخوابيد الان بهتر شده ميگن تا ٤٠ روز خواب درست درمونى نداره

یکی دو روز اینجوری میشه بعد درست میشه .مهم اینه گریه نکنه

دختر من ک ۶.۷ صبح میخابید روزای اول

فعلا کاریش نمیشه کرد تو هم صبحا بخواب تنها راهش همینه

تازه ۲ روزشه چه عجله ای هست😂😂😂مونده شب بیداری ها تا دو سه ماهگی همینه تازه اونموقع هم کامل شب نمیخابه هر سه چهار ساعت بیدار میشه شیر بدی اگر دل دردم باشه ک بدتر

وای بچه منم اینچوری

تا دوماه همین جوریه بعد خوابش تنظیم میشه

تا دو سه ماهگی همینطورین
عادت دارن بخاطر اینکه شبا ک ما میخوابیدیم اونا جاشون ازادتره و راحتر تکون میخوردن
صبها هم ک ما کارامونو انجام میدادیم مثل گهواره میمونه براشون و خوابن

من تا دوماه همین جوری بود دخترم شما هنوز دوروزه هست هنوز کجایی اول راهی من الان خدا روشکر شبا تا صبح میخوابه

دقیقا پسر منم اینجوریه کل روز مخابه شب ها بیداره اینقدر راه میبرمش ک پاهادردمیشم.میگن چندماه اول طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۷ ماهگی