حالا خوبه مال تو گاهی وقته مال من که همیشههههه هست
پسر منم همینه همش هم میگه ببر بیرون و کوچه هوا هم سرده
پسر منم اینطوریه یهو انگار جوگیر میشه مشت میزنه لگد میزنه یا وسایلو پرت میکنه
عادیه
وای پسر منم هرچی دستش بیاد پرت میکنه گاز میگیره میشگون میگیره
علت این رفتارشونم اینه که تواین سن نمیتونن احساساتشون رو کنترل کنن
مثلا من دخترم عاشق بابامه تو بغلش که هست میگه باباجون خیلی دوستت دارم بعد یهو میزنه توگوشه بابام و بلافاصله بابامو نازی میکنه و میبوسه
من به همه گفتم حساس نشید فقط اینجور مواقع باهیدا اروم صحبت میکنم میگم کارش اشتباه بوده
دختر منم همینه منم کلافه میشم
پسر منم همینه دیونه شرم همش میخاد تو کوچه پلاس باشه
وایی عزیزم بچه ست بچه نمیدونه ک
من عمه های دخترم میان دارن صحبت میکنن بعد دخترم میگه بس کنید حرف نزنید بسه دیگه یکی دو سیلی هم میزنشون بچه ن دیگه حساس نشو
تا ۳سالگی طبیعیه
۹۰درصدشون همینجورن
پسرمنم اینطوریه...☹️
شعر و کتاب اشتباه تایپ شدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.