۸ پاسخ

رو بخیه هاته

ای ننههه زایمان کردی عزیزم 😍
بسلامتی خشکلم الهی قدمش براتون پراز از خیروبرکت باشه 🥰🥹

هارداسیز ؟شهریزدن نخبر

وا مگه تو طبیعی نبودی؟؟

برای من درد داشت فک کنم برای بخیه هایی که از داخل زدنه...دکترم گفت روسری نخی شل ببند کمی دردم بهتر شد.هنوز هم دردم هست احساس میکنم پوست شکمم نازک شده میسوزه

تا‌سونو ندی نمیتونی بفهمی چیه

یه سونو برو میخوای

فک کنم همون بخیه هاته سزارینی بودی؟؟؟

سوال های مرتبط