خانما یه سوال؟😓




شما از کی رابطه تونو شروع کردید ؟

۱۰ پاسخ

منم خیلیی میترسم
اصلا نمیزارم نزدیک بشه
نزدیک میاد دردم میگیره🤦‍♀️🥲

یه بار بیست روزگی که خونریزیم دوباره شروع شد
دیگه نداشتم تا چهل به بعد
که بعدش نمیدونم خونریزی بود یا پریود هفت روز طول کشید
خیلی سوزش داشتم الانم دارم خشکه
باید ژل بزنم و گرنه نمیتونم تحمل کنم

من طبیعی زایمان کردم و بعد ۴۰ روز داشتم و خیلی درد داشتم

بعد ۴۰ روز

من بعد۷۰روز تقریباسزارینم بودم قبلش ازماه ۸ نداشتم خیلی درد داشت بهتره ک از ژلای روان کننده استفاده بشه و هم اینکه هی آروم آروم

تقریبا ۳۵ روز بعد سزارینم

تا چهل روزگی یدونه بخیه هنوز داشتم که با روزای آخر چهل روزگی خونریزیم شدید شد بخیه هم افتاد
بعد چهل روز خوب شدم رابطه داشتیم خیلی هم درد داشت

میگن بعد ۴۰ روز باید شروع بشه، طبیعی بودی یا سزارین؟

هنوز شروع نکردم

من نمیدونم چرا واژنم میسوزع با اینکه سز بودم
هنوز شروع نکردم🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی