ضربان قلبب۱۴۶ پسره یا دختر

۱۳ پاسخ

دختررر

مال من پسر بود

چه ربطی داره آخه! قلبه دیگه ضربان داره چه ربطی به جنسیتش داره
الان من قلبم ۸۰ تا میزنه، شوهرمم ۸۰ تا میزنه ینی جنسیتمون یکیه ؟

ربطی نداره ضربان سری به سری پسرم فرق میکنه یکیش ۱۴۶بود یکیش ۱۶۴ بود

ضربان قلب ربطی نداره ب جنسیت

ربطی نداره

ربطی نداره هربار تعغیر میکنه ولی ضربان قلب بالا فک کنم میگن برا پسره بیشتر

من ضربان قلبش ۱۴۵بود دختره

ربطی نداره

از ضربان قلب نمیشه تشخیص داد

ربطی نداره

خب مگه سونو آنومالی نگفته چیه؟ متغیره تو این سن بارداری

پسررر

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩷🐣 مامان جوجه🩷🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مادردوتا پسر مامان مادردوتا پسر ۴ ماهگی
مامان غزل مامان غزل ۲ ماهگی
مامان بارین🌧️ مامان بارین🌧️ ۷ ماهگی
مامان علی کوچولو🐣 مامان علی کوچولو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان ایلاف مامان ایلاف هفته بیست‌ودوم بارداری