پسرم11ماهشه سرماخورده‌چقدر ازین شربت بدم؟

تصویر
۳ پاسخ

هر ۸ ساعت یکبار ۲.۵سیسی

یه قاشق مربا خوری هر ۸ ساعت

روش نزده؟
مربا خوری بده

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۲ سالگی
مامان مهوا مامان مهوا روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان الارا دلارا
🩷🩷 مامان الارا دلارا 🩷🩷 ۱۲ ماهگی