۳ پاسخ

معمولا تا يك سالگى با شير خوب وزن ميگيرن بعدش غذا

شما چند کیلوئه دخترت

منم سوال دارم شماره ۱ ۲ ۳ فرقشون چیه‌شیرخشک

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان معراج مامان معراج ۱ سالگی