اگ بخای بزاری شیرت خشک شه باید چیکار کرد

۱۳ پاسخ

ممکن شیر توش بمونه باعث عفونت بشه تب کنی دردش خیلی بدتره اونجوری

چرااا آخه حداقل تا ۶ بهش بده کنارش کمکی هم بده

سینهام زخمن خوب نمیشن با گریه شیر میدم

شیر مادر برای بچه خیلی خوبه چرا میخوای خشکش کنی آخه

چرا میخوای شیرتو خشک کنی

باید هر روز کمتر بدی بهش مثلا امروز ۳ بار شیر خودتو دادی یا دوشیدی چن روز بعد بکن ۲ بار و همین جوری کمتر کن تا هم دردت نگیره هم سفت نشه و پرشیر نشه ‌اینجوری خودش کم کم خشک میشه .منم همین کارو کردم .

پر شن ابسه میکنه؟؟

چ قرصی

نباید دیگه بدی و بدوش خودش کم میشه میتونی قرص هم بخوری

سنگین میشه پر میشه دردم میگیره بدم میاد از سینهام اینقد درد میکنن

ندی خشک میشه خودش

من ندادم خودش خشک شد

به حال خودش رهاش کن

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی