۱۵ پاسخ

۱۳ بود

جایش روگرم نکن.دخترمنم اونطوری بود

آرد جو بگیر بزن به کل بدنش لباس براش بپوشدبزار بمونهدروی بدنش اینجوری بدنش سرد میشه ادرار و مدفوع میکنه زردیش میاد پایین

عزیزم اصلا گرمی نخور. اصلاا باعث میشه بره بالا. سعی کن خنکی بخوری. اگه شیر خودتو بدی.
خنکی بخور بیاد پایین تند تند شیر بده دفع کنه. زردیش بیاد پایین

خوراک مادر ربطی به زردی نداره من هر دکتری بردم گفت هرچی دوست داری بخور ربطی به غذای مادر نداره فقط تند تند شیر بده و گرم نگه اش ندار دمای خونه ۲۵ باشه واسه دختر من ۱۴ بود همینارو رعایت کردم کامل اومد پایین در کل زردی بیشتر وقتها تا ۴۰ روزگی نوزاد میمونه فقط نذار بالا بره

عزیزم میشه جواب منو بدی من استرس دارم نمی‌دونم چیکار کنم

منم ۹بود قطره داد ۲۴ساعت بعد شد ۷
گفت سه روز دیگم قطره بده

فقط شیر بده که از بدنش دفع بشه ،زیاد هم گرمش نکن
منم همین کارو کردم

سعی کن تند تند شیر بدی از بدنش دفع شه ترنجبین بخور بچه رو زیاد گرم نگه ندار روزی یکی دوبار کاسنی بخور گرمیجات نخور من بچه ام داخل چشاش زرد بود رعايت کردم خداروشکر بهتر شد

زرد چوبه و روغن حیوانی وگرمی نخور . لباس زیاد تنش نکن . یه تیشرت و شلوار کافیه . کلاه و جوراب و دستکش نذار .... فقط شیر بده بخور جیش کنه 😑😑 خونه رو گرم نکن ۲۶ درجه باشه کافیه

رنگ چشم ک طول میکشه بره ،مرتب شیر بده تا ادرار کنه خودتم خاکشیر و شیر خشت بخور گرمی نخور خونه خیلی گرم نباشه نهایت ۲۷درجه بچرو خیلی نپوشون

خودت کاچی نخور،عرق کاسنی و نعنا بخورو ب بچه شیر بده

سه قطره آب گوجه تازه بهش بده

سلام عزیزم چن روزس

غذایی خیلی رعایت کن گرمی نخور
و بالاسرش مهتابی روشن کن

سوال های مرتبط

مامان یاسمن و امیرعلی مامان یاسمن و امیرعلی ۱۴ ماهگی