تهوع تو ۳۶ هفته طبیعی؟

۶ پاسخ

بله تا اخرشم طبیعیه اگه تهوع داشته باشی

فک کنم طبیعیه چون منم همینجوری شدم مثل روزای اول بارداری

فکر کنم بخاطر بزرگ شدن و فشار بچه به معده ست سعی کن چیزای سنگین نخوری به دکتر هم بگو حتماً

منم همینطور هم

وای منم دارم میمیرم ازحالت تهوع

من امروز اینقدر بالا اوردم

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان اهورا🤍🧸✨️ مامان اهورا🤍🧸✨️ روزهای ابتدایی تولد