بله تا اخرشم طبیعیه اگه تهوع داشته باشی
فک کنم طبیعیه چون منم همینجوری شدم مثل روزای اول بارداری
فکر کنم بخاطر بزرگ شدن و فشار بچه به معده ست سعی کن چیزای سنگین نخوری به دکتر هم بگو حتماً
منم همینطور هم
وای منم دارم میمیرم ازحالت تهوع
من امروز اینقدر بالا اوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.