تهوع تو هفته من طبیعی هست؟؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

من ماه های اخر دارم

اگه سردرد یا تاری دید باهاش داری برا فشار خون بالاس که خطرناکه ... وگرنه طبیعیه پیش میاد

منم دارم صبح و گاهی بعد غذا بخاطر افشاریه که بچه به معده میاره میخواد وعده های غذایی تو بیشتر کنی و فاموتدین مصرف کنی

منم ۳۰ هفته به بعد اومد تهوع

عزیز من هنوزم تهوع و استفراغ دارم

من امروز حال تهوع داشتم كلا نميدونم چرا😫

بعضی ها تا آخر بارداری ویار دارن

سوال های مرتبط

مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد