مامانا نفخ و تهوع دارم توی هفته من طبیعی هست

۴ پاسخ

تهوع رو نمیدونم اما نفخ اره

عه منم دارم تهوع و نفخ پس طبیعیه

واییییی منم نفخ دارم دیونههههه شدم

اره منم دارم

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان عطرین و آریا🩷🩵 مامان عطرین و آریا🩷🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا هفته سی‌ونهم بارداری