سلام خوبین بچها حالت تهوع توی این هفته طبیعی هست

۱۰ پاسخ

منم امروز صبح تهوع داشتم
فکر میکنم بخاطر فصل بهار باشه

منم اول بارداری شدید حالم بدبود بعدخوب شدم الان یکی دوهفته هست باز حالت تهوع میگیرم دکترگفت مشکلی نداره طبیعی هست

فک کنم طبیعیه چون منم مثل توام

من افتادم تو ۳۱ هفته چند روز اولش داشتم خوب شدم خداروشکر

منم نیم ساعت پیش آنقدر بالا آوردم گلوم زخم شده خوب شد بود حالت تهوع هام نمی‌دونم چی شد یه دفعه ربط ب جنسیت بچه نداره احتمالا رو پسرم اینجوری نبودم

من چند باری داشتم ولی چون نی نی با پاهاش میزنه بالای نافم یهو حالم بد میشه یهو دل و روده میاد تو دهنم

بله همه چیز طبیعیه

نه عزیزم اما اگر از ماه اول اینجوری بودی اره

شابد خدایی نکرده مسمومیت بارداری گرفتی ب دکتر بگو عزیزم

من تو این هفتم امروز دوبار بالا آوردم دم صبح نمیدونم واسه چیه ؟!

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان نيكان مامان نيكان روزهای ابتدایی تولد
مامان 💗𝑵𝒊𝒍𝒂💗 مامان 💗𝑵𝒊𝒍𝒂💗 ۹ ماهگی
مامان nini 👼🩵 مامان nini 👼🩵 ۴ ماهگی