سلام خانما کسی از این قطره میده به بچه اش خوبه ‌؟

تصویر
۱۰ پاسخ

اره من چندماهه میدم خوبه

فقط‌ویواکیدز

من میدم

خیلی خوبه سروقت بده

من از ۶ ماهگی میدم روزی یک سی سی

من میدم عزیزم یکم طعمش ترش برا همون بدش میاد

اره من همیشه میدم

ایناگلم مگه فقط تایه سال نیس؟

اره خیلی خوبه ولی من از سرنگش خیلی بدم میاد داخلش قطره چکون گذاشتم

من میدم

سوال های مرتبط

مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی