۸ پاسخ

اگه باردار نیستی دیمن هیدرینات خیلی خوبه

دمیترون از همشون بهترع

واسه بارداری .
هیچ والله
تحمل کنی دورش بگذره

شنیدم یه قرص زنجبیل هست بی عارضه ست

هل و زنجبیل دم کن عالیه

متوکلوپرامید

ب۶.

انداسترون

سوال های مرتبط